You are in:Home/Publications/- فاعلية برنامج إرشادى قائم على استراتيجية التعلم التعاونى فى تحسين بعض حالات التأخر الدراسى من طلاب الصف الأول الثانوى

Prof. Hesham Abd Elrahman El kholey :: Publications:

Title:
- فاعلية برنامج إرشادى قائم على استراتيجية التعلم التعاونى فى تحسين بعض حالات التأخر الدراسى من طلاب الصف الأول الثانوى
Authors: د. هشام عبد الرحمن الخولي
Year: 2005
Keywords: Not Available
Journal: Not Available
Volume: Not Available
Issue: Not Available
Pages: Not Available
Publisher: Not Available
Local/International: Local
Paper Link: Not Available
Full paper Hesham Abd Elrahman El kholey_- Based on the effectiveness of cooperative learning strategy to improve some of the delays of the school from the first grade secondary school students mentoring program.pdf
Supplementary materials Not Available
Abstract:

Google ScholarAcdemia.eduResearch GateLinkedinFacebookTwitterGoogle PlusYoutubeWordpressInstagramMendeleyZoteroEvernoteORCIDScopus